مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-14بين الملل

حمله با خودرو به معترضان در مینیاپولیس آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک مرد سفیدپوست شب گذشته (یکشنبه) به وقت محلی با خودروی خود به سمت جمعیت معترضان به قتل وینستون بوگی اسمیت جونیور ، - در جریان اعتراضات علیه خشونت های پلیس آمریکا علیه اقلیت ها به ویژه سیاهپوستان، یک راننده سفیدپوست با خودرو به سمت معترضان حمله کرد و یک زن را کشت و یک نفر دیگر را زخمی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک مرد سفیدپوست شب گذشته (یکشنبه) به وقت محلی با خودروی خود به سمت جمعیت معترضان به قتل وینستون بوگی اسمیت جونیور ، جوان سیاهپوستی که ماه جاری میلادی به ضربه گلوله افسر پلیس سفیدپوست در شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا به قتل رسید، حمله ور شد و یک زن جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

بنا بر گزارش شبکه ان بی سی ، پلیس مینیاپولیس در بیانیه ای اعلام کرد که راننده خودرو که پس از حمله به معترضان توسط تظاهرات کنندگان محاصره شد و از خودرو بیرون کشیده شد، هم اکنون در بازداشت است.

طبق این گزارش، پلیس مینیاپولیس می گوید که تحقیقات اولیه نشان می دهد که این احتمال وجود دارد که مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی، یکی از علل حمله این فرد سفیدپوست به سمت معترضان بوده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله با خودرو به معترضان در مینیاپولیس آمریکا

حمله با خودرو به معترضان در مینیاپولیس آمریکا