مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-14اقتصادي

کارخانه تولید پنل و اینورتور در فارس احداث می شود


استاندار فارس اعلام کرد که با امضای قرارداد 400 میلیون یورویی، طی مدت 30 ماه بزرگترین کارخانه تولید پنل و اینورتور خاورمیانه در استان فارس احداث خواهد شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس اعلام کرد که با امضای قرارداد 400 میلیون یورویی، طی مدت 30 ماه بزرگترین کارخانه تولید پنل و اینورتور خاورمیانه در استان فارس احداث خواهد شد.

عنایت الله رحیمی با اشاره به انعقاد قرار داد 400 میلیون یورویی (11 هزار میلیارد تومانی) تامین پنل و اینورتر با تکنولوژی اروپا، خاطرنشان کرد که کارخانه تولید این تجهیزات در فارس از طریق انتقال تکنولوژی و بومی سازی آن، اقدام به تولید پنل و اینورتور خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، رحیمی با بیان اینکه اشتغال و سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری خارجی از اولویت های کشور و استان فارس است، گفت: تامین امنیت پایدار برای سرمایه گذاری در استان فارس امری مستمر و دائم بوده و همواره در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد.

استاندار فارس با یادآوری اینکه جهان امروز به سمت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر حرکت کرده است، سرمایه گذاری در این زمینه را فتح بابی برای حرکت به سوی توسعه پایدار دانست و ضمن تاثیرگذار خواندن اقدامات سرمایه گذاری مرآت در این زمینه، قول همکاری و حمایت کامل از سوی مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید پنل و اینورتور در فارس احداث می شود

کارخانه تولید پنل و اینورتور در فارس احداث می شود