مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-14اقتصادي

مشارکت سیاسی تجلی موج دموکراتیک در کشور است


رییس ستاد انتخابات «عبدالناصر همتی» در استان همدان گفت: مبارزه با کرونا، واکسیناسیون عمومی، توسعه بخش کشاورزی، تثبیت نرخ ارز، حفظ ثبات بازار سرمایه و افزایش تولید ثروت ملی از مهمترین برنامه های آقای همتی در دولت است.

- ایسنا/همدان رییس ستاد انتخابات عبدالناصر همتی در استان همدان گفت: مبارزه با کرونا، واکسیناسیون عمومی، توسعه بخش کشاورزی، تثبیت نرخ ارز، حفظ ثبات بازار سرمایه و افزایش تولید ثروت ملی از مهمترین برنامه های آقای همتی در دولت است.

جواد گیاه شناس دوشنبه 24 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش ما این بود که بعد از اعلام اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده، زمینه مشارکت حداکثری را مهیا کنیم .

وی تصریح کرد: در ستاد آقای همتی ارکان را سازماندهی و شهرستان ها را فعال کردیم و امیدواریم بتوانیم با تبلیغاتی که انجام می دهیم، آگاهی سیاسی افراد را بالا ببریم.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز شرایطی در فضای کشور حاکم شده که مهمترین رقیب نامزدها عدم مشارکت مردم است که یک ابرچالش امنیتی محسوب می شود.

گیاه شناس با بیان اینکه مشارکت سیاسی تجلی موج دموکراتیک در کشور است، مطرح کرد: اگر مردم نسبت به صندوق رأی بی اعتماد شوند تبعات جدی برای کشور ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سیاسی تجلی موج دموکراتیک در کشور است

مشارکت سیاسی تجلی موج دموکراتیک در کشور است