مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-14سياسي

حضور حجت الاسلام قمی در همایش بانوان نخبه همدان


همدان _ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: همایش نگاهی نو با حضور بانوان نخبه و اثرگذار استان همدان با سخنرانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

- اظهار کرد: در همایش نگاهی نو ما از دریچه دیگری به توانمندی ها، قابلیت ها و ظرفیت های جامعه بانوان استان که هر کدام دارای سطح نخبگانی هستند توجه می کنیم.

وی با بیان اینکه ما شاهد حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در دارالایمان و دارالجهاد همدان خواهیم بود، ادامه داد: هدف اصلی حضور حجت الاسلام قمی در همدان شرکت در همایش بانوان فعال، اثرگذار و نخبه استان ها به دلیل ایجاد ظرفیت در فضای نخبگانی بانوان جامعه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: فرآیندی در فضای تبلیغات اسلامی به نام شکل گیری نهضت پیشرفت بانوان دنبال می شود که کاملاً مردمی است و با اراده های جدی بانوان فعال، دغدغه مند و اثرگذار جامعه از طیف ها و سلایق مختلف جامعه شکل می گیرد.

نظیری گفت: تمامی بانوان در استان در بخش ها و ظرفیت های مختلف با رویکردهای خاص شناسایی و سازماندهی می شوند تا یک حرکت جبهه ای، قرارگاهی و اثرگذار جدی را درصحنه استان و بلکه بین الملی رقم بزنند.

وی با بیان اینکه در همایش نگاهی نو در واقع انقلاب اسلامی را از دریچه ظرفیت های مردمی نگاه می کنیم، ادامه داد: در این همایش رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حجت الاسلام قمی در همایش بانوان نخبه همدان

حضور حجت الاسلام قمی در همایش بانوان نخبه همدان