مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-14سياسي

با حضور پرشور در انتخابات جواب دندان شکنی به مخالفان انقلاب می دهیم


امام جمعه آق قلا اهل سنت آق قلا گفت: هرچقدر حضورمان در انتخابات پرشور تر باشد، جواب قاطعی برای دشمنان و کسانی است که دوست ندارند عزت و پیشرفت کشورمان را ببینند.

- ایسنا/گلستان امام جمعه آق قلا اهل سنت آق قلا گفت: هرچقدر حضورمان در انتخابات پرشور تر باشد، جواب قاطعی برای دشمنان و کسانی است که دوست ندارند عزت و پیشرفت کشورمان را ببینند.

آخوند عبدالرزاق رهبر با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انجام وظیفه دینی و ملی و لبیک به اولی الامر، گفت: ملت بزرگ ایران باید اطاعت مطلق خود را نسبت به اولی الامر و مقام معظم رهبری ثابت کنیم و نشان بدهیم که بین مرید و مراد ارتباط کاملی است.

وی با تأکید به منویات رهبر معظم انقلاب، افزود: با حضور 100 درصدی در انتخابات باید به دنیا بفهمانیم که ملت بزرگ ایران یک امت و ملت واحده است.

امام جمعه آق قلا اهل سنت آق قلا بیان کرد: صهیونیسم، آمریکا و انگلیس و همه دشمنان چشم به ملت ایران دوخته اند که ببینند آیا اطاعت ملت ایران از مقام معظم رهبری تا چه میزانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، آخوند رهبر خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی همه و همه وظیفه داریم با شرکت در انتخابات جواب محکم و دندان شکنی به مخالفان و آنهایی که در داخل و خارج در صدد صدمه زدن به نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور پرشور در انتخابات جواب دندان شکنی به مخالفان انقلاب می دهیم

با حضور پرشور در انتخابات جواب دندان شکنی به مخالفان انقلاب می دهیم