مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-14اقتصادي

نیمی از مردم از آبان امسال کارت اعتباری 200 هزارتومانی معیشت دریافت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی رسمی سید ابراهیم رییسی با اعلام این خبر گفت: به ازای هر یک از اعضای خانوار در سه دهک اول، - مشاور اقتصادی ستاد مردمی سید ابراهیم رییسی اعلام کرد: در صورت انتخاب ایشان به ریاست جمهوری، از آبان ماه امسال، برای خانوار های 5 دهک اول، کارت اعتباری معیشت صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی رسمی سید ابراهیم رییسی با اعلام این خبر گفت: به ازای هر یک از اعضای خانوار در سه دهک اول، ماهیانه 200 هزار تومان و دو دهک بعدی 150 هزار تومان اعتبار تخصیص می یابد.

معاون پیشین وزارت صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینکه اعتبار معیشت، قرض الحسنه با کارمزد 2 درصد است و بازپرداخت آن زمانی است که خانوار درآمد کافی برای پرداخت اقساط را داشته باشد، تأکید کرد: این اعتبار، برای خانوار هایی که توانایی بازپرداخت اقساط را نداشته باشند، بلاعوض خواهد بود.

فاطمی امین افزود: همه، با کارت های نقدی بانکی کار کرده ایم؛ با کارت نقدی، شما می توانید به اندازه موجودی حساب بانکی خود خرید کنید.

با کارت اعتباری، شما بدون داشتن پول به اندازه ای که اعتبار دارید، خرید کرده و پولش را بعدا پرداخت می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مردم از آبان امسال کارت اعتباری 200 هزارتومانی معیشت دریافت می کنند

نیمی از مردم از آبان امسال کارت اعتباری 200 هزارتومانی معیشت دریافت می کنند