مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-14اجتماعي

ماجرای پرداخت نشدن سه ماه حقوق کارگران شهرداری ایلام!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چند روز پیش یکی از کارگران شهرداری ایلام در تماس با خبرنگار فارس از تاخیر 3 ماهه در پرداخت حقوق حدود 70 نفر از کارگران خدمات شهری ایلام خبر داد تا این موضوع به سوژه ای برای تهیه این گزارش تبدیل شود.

یقینا شنیدن این خبر می تواند برای هر کسی که بستنی و کولر گازی می اندازد، برای آنان تداعی کننده ی کلاه های لبه دار و بطری های آبی است که احتمالا از شب قبل در فریزر گذاشته اند در طول روز آب خنکش برای فرار از گرما زندگی مهیا کنند.

آری این روایتی است از مردانی زحمتکش که برای تأمین نیاز خانواده ی خود سخت ترین کارها را به جان می خرند، اما گاهی زندگی برایشان سخت تر هم می شود؛ آن زمان که سه ماه حقوق آنها پرداخت نمی شود؛ سه ماهی که به گفته ی یکی از کارگران از فروردین 1400 تا کنون ادامه داشته و در این میان شهرداری و شرکت های خدماتی طرف قرارداد هم هیچ یک حاضر به پاسخگویی نیستند.

سه ماه است که حقوق دریافت نکرده ایم یکی از کارگران می گفت: ما حدود 70 نفر هستیم که هر یک بابیش از 5 تا 6 سال سابقه از اسفند ماه سال گذشته که آخرین دریافتی خود را داشتیم هیچ مبلغی دریافت نکرده ایم و حتی شرکت های خدماتی در ازای کاری که انجام می دهیم حاضر به ثبت قرارداد با ما نیستند و سه ماه است که امروز و فردا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پرداخت نشدن سه ماه حقوق کارگران شهرداری ایلام!

ماجرای پرداخت نشدن سه ماه حقوق کارگران شهرداری ایلام!