مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-14سياسي

فصل همراهی با سیاست های کلان و تثبیت ساختار جدید آستان قدس است


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدارهای جداگانه با مدیران این آستان مقدس بر اهمیت اجرایی شدن سند سیاست های کلان آستان قدس رضوی در حوزه های مختلف تأکید و یکی از مهمترین اقدامات سال جاری را تدوین برنامه های تحولی و ایجاد هم افزایی بیشتر برای تحقق این سند اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مالک رحمتی طی نشستی که با شورای معاونان مدیریت عالی با بیان اینکه ایجاد ساختار جدید و تدوین سیاست های کلان دو اقدام بزرگی بوده که طی دو سال در این آستان مقدس انجام گرفته است، ادامه داد: اکنون فصل ثمردهی و همراهی با آن است، از این رو در سال جاری نیازمند تحول برنامه ای و نیروی انسانی هستیم تا بتوانیم به اهداف و مأموریت هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب تولیت ابلاغ شده، دست پیدا کنیم.

وی افزود: تولیت آستان قدس رضوی نسبت به حرم مطهر اولویت ویژه ای دارند، در همین راستا باید در رأس امور به کیفیت خدمت رسانی به زائر و زیارت و همچنین اجرای پروژه های عمرانی و پشتیبانی در حرم توجه ویژه ای داشته باشیم.

ارائه خدمات بیشتر به محرومان و نیازمندان رحمتی همچنین در دیدار با مدیران بنیاد کرامت رضوی، توسعه فعالیت ها برای کمک به محرومان و نیازمندان را ضروری برشمرد و گفت: طی دو سال اخیر و با اقدامات بنیاد کرامت رضوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل همراهی با سیاست های کلان و تثبیت ساختار جدید آستان قدس است

فصل همراهی با سیاست های کلان و تثبیت ساختار جدید آستان قدس است