مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-14سياسي

آرای مردم در انتخابات صیانت شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آرای مردم یک امانت است که باید از آن صیانت شود، گفت: بیداری و زمان شناسی مسئولین می تواند رفاه و آسایش مردم را تامین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت مردم نیز حفظ شود.

وی با بیان اینکه امنیت محیط و آرامش مردم در زمینه مسائل روزمره همواره باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: از آنجایی که دشمن از دشمنی خود کم نمی آورد در این شرایط به خصوص باید تمام احتمال ها سنجیده شود و متناسب با آن آمادگی داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: امیدواریم جشن پیروزی در صحنه سیاسی انتخابات را مردم بر اساس آنچه خودشان اصلح و احسن تشخیص دهند، بگیرند و امانت آنها حفظ شود تا این جشن پیروزی را همزمان با ایام ولادت امام رضا (ع) داشته باشند.

آیت الله عبادی ادامه داد: پیروزی های مختلفی که در جبهه مقاومت در فلسطین و سوریه انجام شد و اخیراً هم کار نتانیاهو این قلاده به گردن استکبار تمام شد و مردم از شر او راحت شدند و امیدواریم زمینه مساعدتری با شکست های پیاپی از نظر سیاسی و نظامی اسراییل، باری دیگر خانه مردم به صاحبش بازگردد و مسلمانان هم از خواب مرگ غفلت بیدار شوند و نسبت به خانه خود، قدس عزیز بی تفاوت نمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای مردم در انتخابات صیانت شود

آرای مردم در انتخابات صیانت شود