مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-14سياسي

حمایت از توسعه آستان احمدی در سطح ملی


نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر لزوم توجه بیشتر و جدی تر به شیراز به عنوان سومین قطب معنوی کشور، گفت: لازم است تا در سطح ملی برای توسعه آستان مقدس احمد بن موسی (ع) از شیراز حمایت شود و ستاد عتبات عالیات کشور نیز در این خصوص قول مساعد برای ارائه .

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر لزوم توجه بیشتر و جدی تر به شیراز به عنوان سومین قطب معنوی کشور، گفت: لازم است تا در سطح ملی برای توسعه آستان مقدس احمد بن موسی (ع) از شیراز حمایت شود و ستاد عتبات عالیات کشور نیز در این خصوص قول مساعد برای ارائه طرح های توسعه ای که در حرمین مطهر (ع) کشور عراق نتیجه بخش بوده را داده است.

آیت الله لطف الله دژکام دوشنبه 24 خرداد در جلسه هماهنگی برنامه های روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) گفت: تلاش تمام مسئولان و مدیران و تمام افرادی که برای برگزاری برنامه های دهه کرامت تلاش می کنند، قابل تقدیر است.

او افزود: برنامه های بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) باید به گونه ای برگزار شود که در خور سومین حرم اهل بیت (ع) و معرفی این شخصیت برجسته در سطح ملی و فرا ملی باشد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: امسال روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) یک روز قبل از انتخابات است اما نباید در توجه به برنامه ها و حرمت این روز عذر مادی آورد بلکه باید برای مادیات عذر معنوی آورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از توسعه آستان احمدی در سطح ملی

حمایت از توسعه آستان احمدی در سطح ملی