مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-14اجتماعي

تشدید اقدامات حفاظتی در جنگل ها و مراتع کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان جنگل ها، مسعود منصور در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، گفت: پوشش حفاظتی سازمان جنگل ها اکنون به 85 درصد ارتقا یافته و برای تقویت ضریب حفاظتی استفاده از بی سیم، - رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، از تشدید اقدامات حفاظتی این سازمان در جنگل ها و مراتع کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان جنگل ها، مسعود منصور در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، گفت: پوشش حفاظتی سازمان جنگل ها اکنون به 85 درصد ارتقا یافته و برای تقویت ضریب حفاظتی استفاده از بی سیم، راه اندازی مرکز کنترل و پایش اطفای حریق، نصب چی پی اس خودروها، نصب دوربین در مناطق بحرانی و منتهی به جنگل و .

در دستور کار قرار گرفته است.

وی مشارکت مردم و فرهنگ سازی در این خصوص را نخستین رویکرد این سازمان در امر حفاظت از منابع طبیعی خواند و افزود: نوآوری، خلاقیت و اصلاح فرآیند ها از شاخصه های لازم و ضروری است که یگان حفاظت می تواند در کنار تأمین و تجهیز امکانات با جرایم و تخلفات در منابع طبیعی مقابله کند.

رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور بیان داشت: نظم و ساماندهی نیرو های حفاظتی در مأموریت ها، نظارت و بازدید های سرزده و مستمر به پاسگاه ها و کنترل محمولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اقدامات حفاظتی در جنگل ها و مراتع کشور

تشدید اقدامات حفاظتی در جنگل ها و مراتع کشور