مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-14پزشكي

آزمایش واکسن های تولید کوبا بر روی خردسالان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با تصویب این طرح در مرکز دولتی کنترل دارو ها و تجهیزات پزشکی کوبا (Cecmed) مطالعات بالینی مراحل اول و دوم برای سنین بین سه تا 18 سال در دستور کار قرار گرفت و برای اجرای طرح، - اولین مرحله آزمایش انسانی واکسن کوبایی ضد کووید 19، بر روی کودکان و نوجوانان آغاز شد که داوطلبان طی یک طرح واکسیناسیون ناهمگن، دو دوز سوبرانا 02 به علاوه یک دوز واکسن سوبرانا پلاس دریافت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با تصویب این طرح در مرکز دولتی کنترل دارو ها و تجهیزات پزشکی کوبا (Cecmed) مطالعات بالینی مراحل اول و دوم برای سنین بین سه تا 18 سال در دستور کار قرار گرفت و برای اجرای طرح، 350 خردسال به دو گروه 12 تا 18 سال و کودکان سه تا 11 ساله تقسیم شدند.

این مرحله از کارآزمایی ها با هدف ارزیابی ایمنی، واکنش زایی و ایمنی زایی واکسن های منتخب تولید موسسه فینلای کوبا، با فواصل 28 روزه مانند بزرگان، به اجرا درمی آید.

براساس اعلام مرکز کنترل دارویی، به دنبال افزایش قابل توجهی از موارد مثبت کرونا در میان خردسالان و براساس نتایج ایمنی زایی این واکسن ها، مطالعات کارآزمایی بر روی خردسالان به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش واکسن های تولید کوبا بر روی خردسالان

آزمایش واکسن های تولید کوبا بر روی خردسالان