مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-14پزشكي

اهداکنندگان خون یک سرمایه هستند


مدیرکل سازمان انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سازمان انتقال خون، به اهداکنندگان خون تنها به عنوان یک شخص نگاه نمی کند، گفت: در واقع هر فرد اهداکننده خون به عنوان یک سرمایه در نظر گرفته می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل سازمان انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سازمان انتقال خون، به اهداکنندگان خون تنها به عنوان یک شخص نگاه نمی کند، گفت: در واقع هر فرد اهداکننده خون به عنوان یک سرمایه در نظر گرفته می شود.

حسین هاشمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن روز جهانی اهدای خون با گرامیداشت این روز، اظهار کرد: سازمان انتقال خون با هدف تهیه و تامین فرآورده های خونی برای افراد نیازمند و بیماران تاسیس شده است.

مدیرکل سازمان انتقال خون چهارمحال و بختیاری جمع آوری و آماده سازی خون برای نجات جان مصدومان، ایجاد پایگاه های ثابت خون رسانی و توزیع خون را از جمله وظایف سازمان انتقال خون عنوان کرد و افزود: امروزه سازمان انتقال خون، تنها به انتقال این فرآورده حیاتی بسنده نمی کند و در زمینه های دیگر نیز فعالیت وی یادآور شد: سازمان انتقال خون به اهداکنندگان خون تنها به عنوان یک شخص نگاه نمی کند، بلکه هر فرد را به عنوان یک سرمایه در نظر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداکنندگان خون یک سرمایه هستند

اهداکنندگان خون یک سرمایه هستند