مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-14بين الملل

سرکرده «سنتکام»: با ترکیه درباره فرودگاه کابُل در حال مشورت هستیم


«کنت مک کنزی»، رییس تروریست های «سنتکام» ضمن تکذیب خبرها درباره طرح پنتاگون برای حملات هوایی برای حمایت از ارتش افغانستان پس از خروج آمریکا از این کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه اظهارنظرهای آمریکایی ها درباره تدارک واشنگتن برای خارج کردن نیروهای خود از افغانستان، فرمانده تروریست های ستاد مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) در این باره اظهارنظر تازه ای کرد.

بنا بر گزارش صدای آمریکا ، مک کنزی حین سفر و در جمع خبرنگاران حاضر در یک هواپیما نظامی گزارش اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره برنامه پنتاگون برای حمایت از حملات هوایی ارتش افغانستان بعد از خروج آمریکا را تکذیب کرد.

به گفته فرمانده تروریست های سنتکام، حملات آمریکا در ماموریت مقابله با تروریسم بعد از خروج این کشور از افغانستان به مواردی محدود خواهد شد که طی آن مشخص شود طرح هایی برای حمله به خاک آمریکا یا خاک متحدانمان وجود دارد.

سرکرده ستاد مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا گفت: این دلیلی برای هر گونه حمله ای که ما در افغانستان بعد از خروجمان انجام خواهیم داد، دلیل ما باید این باشد که اگر ما متوجه شویم که کسی خواهان حمله به خاک ایالات متحده یا یکی از متحدان و شرکای ما باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکرده «سنتکام»: با ترکیه درباره فرودگاه کابُل در حال مشورت هستیم

سرکرده «سنتکام»: با ترکیه درباره فرودگاه کابُل در حال مشورت هستیم