مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-14اقتصادي

طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد در 5 سال به اتمام می رسد


استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بهره برداری از طرح توسعه امامزاده سید عباس بیش از 5 سال به طول نمی انجامد، گفت: پروژه به بخش خصوصی واگذار خواهد شد اما موانع را بر می داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه این استان، ایشان محور توسعه استان را پس از کشاورزی، گردشگری عنوان کردند.

وی افزود: با توجه به تردد سالیانه بیست میلیون مسافر از این محور، مجموعه عظیم توسعه امامزاده را تعریف کردیم تا سود آن نصیب تمام مردم استان شود.

شجاعی با اشاره به اینکه بدون هم افزایی نمی توان پروژه ای را به سرانجام رساند، خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسئولان این نظام در بخش های مختلف حاکمیت باید داشته های خود را در اختیار مردم قرار دهیم.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: برای به سرانجام رسیدن یک پروژه کسی به گفتن و نوشتن نمره نمی دهد بلکه باید پروژه به مرحله اجرا برسد لذا برای پروژه امامزاده منتظر دستور مسئولان کشوری نیستم زیرا بحث اصلی مردم استان هستند.

وی افزود: تنها کسانی که ذهن ناتوان دارند به دنبال عدم نشدن این پروژه عظیم هستند زیرا تاکنون هر پروژه ای که در استان کلنگ زنی شده به سرانجام مطلوب رسیده است.

شجاعی گفت: مقام معظم رهبری محور توسعه استان را مشخص کردند اما یاد گرفته ایم که صرفاً همان سخنان را تکرار کنیم و مشخص نیست مسئول اجرای آن کیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد در 5 سال به اتمام می رسد

طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد در 5 سال به اتمام می رسد