مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-14پزشكي

افزایش خطر شیوع پیک پنجم کرونا با عادی انگاری زنجانی ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: متاسفانه با توجه به عادی انگاری زنجانی ها و کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی، شاهد روند صعودی کرونا در برخی از شهرستان های استان زنجان هستیم که خطر شیوع پیک پنجم را افزایش می دهد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: متاسفانه با توجه به عادی انگاری زنجانی ها و کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی، شاهد روند صعودی کرونا در برخی از شهرستان های استان زنجان هستیم که خطر شیوع پیک پنجم را افزایش می دهد.

پرویز قزلباش ظهر امروز (24 خردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه 95 درصد کادر بهداشت و درمان استان زنجان واکسینه شدند، اظهار کرد: روند بستری کرونا طی 10 روز اخیر وضعیت کاهشی آن، متوقف و ثابت شده و اکنون 27 درصد تخت های بیمارستانی توسط بیماران کرونایی اشغال بوده و روند کاهشی بیماران سرپایی به صورت کند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در پیک چهارم، بیش از 30 هزار دُز دارو استفاده شده که بیش از 30 میلیارد تومان برای یک قلم دارو هزینه شده است، افزود: کاهش مرگ و میر، کاهش هزینه ها و منابع بیمه، افزایش توان علمی و مهارتی، تامین منابع و توزیع مناسب تجهیزات در مناطق درگیر، شرکت های دانش بنیان (کمک به تقویت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خطر شیوع پیک پنجم کرونا با عادی انگاری زنجانی ها

افزایش خطر شیوع پیک پنجم کرونا با عادی انگاری زنجانی ها