مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-14پزشكي

افزایش نسبی مبتلایان جدید در شاهرود و میامی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از افزایش نسبی در موارد ابتلای جدید در دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: این افزایش نسبی گویای جابجایی و فعال بودن این ویروس در منطقه است.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از افزایش نسبی در موارد ابتلای جدید در دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: این افزایش نسبی گویای جابجایی و فعال بودن این ویروس در منطقه است.

دکتر رضا چمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز گذشته 140 بیمار با علائم مشکوک به کووید19 به مراکز درمانی و بیمارستانی دو شهرستان شاهرود و میامی مراجعه کردند.

عضو ستاد مقابله با کروناویروس استان اضافه کرد: روز گذشته پاسخ 35 نمونه آزمایشگاهی ابتلا به ویروس کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود مثبت شده است.

دکتر چمن ادامه داد: از این تعداد 23 بیمار کووید19 در بخش های اختصاص یافته به بیماران کرونایی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری شدند.

وی با اشاره به افزایش نسبی آمار مبتلایان به کووید19 در این دو شهرستان اظهار کرد: این روند افزایشی گویای فعال بودن ویروس در جامعه است.

وی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی و خطر شکل گیری اجتماعات انسانی گفت: از مردم و متولیان در شرایط کنونی انتخابات انتظار داریم در تجمعات، گردهمایی و دورهمی ها با جدیت، دقت و حساسیت موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نسبی مبتلایان جدید در شاهرود و میامی

افزایش نسبی مبتلایان جدید در شاهرود و میامی