مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-14پزشكي

ستادهای انتخاباتی به محل انتشار ویروس کرونا تبدیل نشوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با هشدار به ستادهای انتخاباتی و ازدحام جمعیت اعلام کرد: نباید این ستادها به محل انتشار ویروس کرونا تبدیل شوند.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با هشدار به ستادهای انتخاباتی و ازدحام جمعیت اعلام کرد: نباید این ستادها به محل انتشار ویروس کرونا تبدیل شوند.

شهرام حبیب زاده 24 خرداد در جلسه کمیته های پیشگیری از بیماری کرونا در اردبیل اظهار کرد: ما روند آرامی را در تعداد بستری ها و مراجعین به مراکز بیمارستانی شاهد هستیم که این دغدغه و نگرانی ما را برای بروز یک پیک جدید افزایش داده است.

وی به شرایط حاد کرونایی در ستادهای انتخاباتی به ویژه محل های سرپوشیده اشاره کرد و گفت: متأسفانه در سطح شهر ستادهای انتخاباتی کاندیداها به محل انتشار ویروس تبدیل شده به طوری که اکثر مراجعین، شرکت کنندگان و هواداران شیوه نامه های بهداشتی به ویژه زدن ماسک را رعایت نمی کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: ازدحام جمعیت در ستادهای انتخاباتی و عدم رعایت فاصله اجتماعی دغدغه ها و نگرانی های ما را چندین برابر کرده و ما هشدارهای لازم را به مسئولان داده ایم تا از این ازدحام ها و تجمعات بسیار خطرناک جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادهای انتخاباتی به محل انتشار ویروس کرونا تبدیل نشوند

ستادهای انتخاباتی به محل انتشار ویروس کرونا تبدیل نشوند