مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-14اجتماعي

مطالعه بر روی دندان ها در فضا


ایستگاه فضایی بین المللی اخیرا عکسی از یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین اللملی منتشر کرد و نوشت: پلاک روی دندان های شما زیست لایه هستند.

- ایستگاه فضایی بین المللی اخیرا عکسی از یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین اللملی منتشر کرد و نوشت: پلاک روی دندان های شما زیست لایه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنها در ادامه افزودند: مطالعات قبلی نشان داده است که پروازهای فضایی باعث تشکیل زیست لایه های منحصر به فردی می شود که نه تنها ضخیم تر هستند بلکه از مقاومت بیشتری نیز نسبت به آنچه در زمین است، برخوردار هستند.

مطالعه آزمایش شرکت مراقبت های شخصی کولگیت-پالمولیو(Colgate-Palmolive) ممکن است به بینش جدیدی در مورد چگونگی کاهش زیست لایه های دندان در فضا و زمین منجر شود.

زیست لایه(Biofilm) اجتماعی از سلول های میکروارگانیسمی است که به یک سطح متصل شده اند و توسط مواد پلی مری خارج سلولی پوشیده شده اند.

فضانوردان در مطالعه تأثیر عوامل استرس زای محیطی بر رشد و درمان زیست لایه های دهانی(زیست لایه های دهانی در فضا) ، تأثیر جاذبه بر رفتار باکتری های دهان از جمله ساختار جامعه باکتری ها و تغییرات ایجاد شده در پاسخ باکتریایی به عوامل معمول مراقبت از دهان را بررسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه بر روی دندان ها در فضا

مطالعه بر روی دندان ها در فضا