مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-14اقتصادي

امسال 50 هزار متر مکعب آبشیرین کن در استان بوشهر وارد مدار می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ظرفیت پروژه های آب شیرین کن در دست اجرا در استان 100 هزار مترمکعب است و امسال 50 هزار مترمکعب وارد مدار می شود.

- ، عبدالحمید حمزه پور ظهر دوشنبه در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: تابستان امسال شرایط سختی در تأمین آب استان بوشهر است.

وی تصریح کرد: گرمای زودرس، افزایش دمای هوا، بارش کم باران در فصل گذشته و شرایط کرونایی از عوامل مشکلات تأمین و افزایش مصرف آب در استان بوشهر است.

حمزه پور با بیان اینکه تولید و تأمین آب شرب رابطه مستقیم با نزولات جوی دارد گفت: بارش باران در سال گذشته بیش از 50 درصد کاهش یافت و این در حالی است که این مهم در شهرهای جنوبی تا 70 درصد کاهش نسبت به سال ماقبل آن ثبت شد که نقش مهم و تأثیرگذاری در کاهش تولید و کمبود منابع و تأمین آب دارد.

وی گفت: کاهش باران زمینه کاهش کیفیت آب از طریق چاه ها و سبب ایجاد مشکلات در سفره های زیرزمینی و وضعیت تأمین آب شرب می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اقدامات مهم در تأمین آب شرب در شهرها و روستاها خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های تأمین آب شرب در شهرها و روستاها اجرا پروژه های آب شیرین کن است.

حمزه پور از افزایش ظرفیت تولید آب از پروژه آب شیرین کن بوشهر و کنگان خبر داد و بیان کرد: حجم تولید آب از پروژه آب شیرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 50 هزار متر مکعب آبشیرین کن در استان بوشهر وارد مدار می شود

امسال 50 هزار متر مکعب آبشیرین کن در استان بوشهر وارد مدار می شود