مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-14پزشكي

واکسن کووبرکت مجوز مصرف اضطراری را دریافت کرد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن کووبرکت مجوز مصرف اضطراری را دریافت کرده و هفته آینده این مجوز برای واکسن پاستور صادر می شود.

- ایسنا/مرکزی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن کووبرکت مجوز مصرف اضطراری را دریافت کرده و هفته آینده این مجوز برای واکسن پاستور صادر می شود.

سعید نمکی 24 خردادماه در بیست و نهمین آیین پویش راه سلامت در استان مرکزی، اظهار کرد: استان مرکزی زادگاه مردی است که تاریخ جهان را متحول کرد و نزدیکی اراک به خمین وجهه دیگری به این شهر داده است.

وی با بیان اینکه اراک به دلیل نزدیکی به قم به عنوان دومین استان درگیر با کرونا مطرح و مورد توجه ویژه قرار گرفت، گفت: از همان زمان که بیماری در چین شایع شد، تمام هم و غم وزارتخانه رصد بیماری در کشور بود و لحظه به لحظه شرایط کشور تحت کنترل بود.

نمکی تصریح کرد: در روزهای اول، ویروس و رفتار آن را نمی شناختیم و به مرور توانمندی شناخت را پیدا کردیم و کادر درمان و مسئولان استان مرکزی نقش آفرینی ممتازی داشتند.

هرچند که روزهای سختی بر ما گذشت و شاکریم که امروز علاوه بر اینکه در باتلاق کرونا نماندیم، پیک چهارم که سهمگین ترین موج بیماری بود را نیز پشت سر گذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کووبرکت مجوز مصرف اضطراری را دریافت کرد

واکسن کووبرکت مجوز مصرف اضطراری را دریافت کرد