مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-14اجتماعي

همدان خنک می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه آسمان اکثر نقاط استان تا پایان هفته جاری صاف پیش بینی می شود گفت: تا پایان هفته به تدریج از شدت و سرعت وزش باد کاسته می شود به طوری که همدان جزو استان های خنک کشور به شمار می رود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طبق نقشه های هواشناسی، آسمان اکثر نقاط استان در 24 ساعت آینده، صاف، آفتابی  همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می شود اظهار کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته به هفت درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

 وی آسمان اکثر نقاط استان تا پایان هفته جاری را صاف پیش بینی کرد و افزود:  تا پایان هفته به تدریج از شدت و سرعت وزش باد کاسته می شود به طوری که همدان جزو استان های خنک کشور به شمار می رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه جبهه هوای جنب حاره ای از روز فردا وارد استان خواهد شد تصریح کرد: در پی این جبهه هوایی دمای هوا در اغلب نقاط استان افزایش محسوسی خواهدداشت.

وی یا بیان اینکه سامانه پر ارتفاعی که از سمت مناطق استوایی وارد آسمان استان می شود عامل افزایش گرما و کاهش چشمگیر بارندگی ها است خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته اسدآباد و فامنین با 34 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط و همدان با هفت درجه سانتیگراد خنک ترین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان خنک می شود

همدان خنک می شود