مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-14اقتصادي

اتصال پارک سوار شمالی قم به سامانه های هوشمند مدیریت


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از هوشمندسازی پارک سوار شمالی خبر داد و گفت: پارک سوار شمالی نیز مانند سایر پایانه ها به سامانه تحت وب مدیریت درآمد پایانه ها و لینک ارتباطاتی با پایانه مرکزی وصل شده و دوربین های نظارت تصویری نیز در تمام پارک سوار نصب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا پوریافر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تغییر سیاست های شهرداری در ساماندهی پایانه های فعلی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در اختصاص زمین برای ساخت پایانه جنوبی و شمالی ایجادشده، ساماندهی پایانه های موجود در دستور کار قرارگرفته است.

وی تغییر سیاست شهرداری برای ساماندهی پایانه های فعلی را اقدامی استراتژیک خواند و تأکید کرد: ایجاد و ساماندهی پایانه های متمرکز و غیرمتمرکز می تواند علاوه بر تأمین نیاز شهر در ساماندهی مسافران و دسترسی سریع شهروندان، نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا کند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم ساماندهی پارک سوار شمالی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: پارک سوارها به عنوان یکی از زیرساخت های مهم حمل ونقلی در کنترل ورود خودروهای عمومی و شخصی در هسته مرکزی شهر موردتوجه بوده و پارک سوار شمالی با توجه به محل استقرار آن، از اهمیت زیادی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال پارک سوار شمالی قم به سامانه های هوشمند مدیریت

اتصال پارک سوار شمالی قم به سامانه های هوشمند مدیریت