مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-14سياسي

آمادگی کامل برای برقراری امنیت انتخابات در مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران از تدابیر امنیتی لازم برای امنیت انتخابات و بکارگیری بیش از 12 هزار نیرو برای تامین امینت حوزه های انتخاباتی در خبر داد.

- ، سردار مرتضی میرزایی با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: اقتدار این نظام مرهون خون هزاران شهید و ایثارگری های رزمندگان عزیزی است که از جان خود گذشتند تا این انقلاب به سرانجام برسد و امروز وظیفه همه ما در قابل شهدا، حفظ نظام و دستاوردهای آن است.

وی با اشاره به نقش مردم در همه صحنه های انقلاب، افزود: مردم اصل قدرت نظام بوده و در این عرصه نیز این مردم هستند که نقش مؤثری را در تعیین سرنوشت کشور، نظام و انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: انتخابات از مؤلفه های اصلی رشد و توسعه نظام است و بر همه ما لازم است که لازم است تا با حضور خود و اعضای خانواده و بستگان در این عرصه انتخاباتی پرشور را رقم برنیم.

میرزایی با بیان اینکه برای برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور از بهمن ماه سال گذشته برنامه ریزی های لازم را انجام داده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ضمن تعامل با سایر دستگاه های امنیتی و سایر دستگاه های اجرایی بنا بر وظیفه ای که بر عهده دارند، تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و صحت انتخابات در استان به کار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل برای برقراری امنیت انتخابات در مازندران

آمادگی کامل برای برقراری امنیت انتخابات در مازندران