مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-14دانش

مسیر جذب نیروی متخصص در سازمان ها با آزمون استخدامی بخش خصوصی هموار می شود


شریفی، مدیر جذب و استخدام یکی از بانک های بخش خصوصی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره آزمون های استخدامی بخش خصوصی گفت: سازمان ها بهتر است در فرآیند جذب نیروی انسانی، - مدیر جذب و استخدام یکی از بانک های بخش خصوصی جذب نیروی انسانی متخصص در سازمان ها را با برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی میسر دانست.

شریفی، مدیر جذب و استخدام یکی از بانک های بخش خصوصی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره آزمون های استخدامی بخش خصوصی گفت: سازمان ها بهتر است در فرآیند جذب نیروی انسانی، ابتدا شخصیت کارجویان را مورد ارزیابی قرار دهند و در مراحل بعد دانش و تخصص آن ها را بسنجند.

شریفی ادامه داد: نیروی انسانی متخصص و کارآمد در فضای رقابتی کنونی یکی از مزیت ها و سرمایه ها برای شرکت های خصوصی و فناور محسوب می شود و در این خصوص سازمان هایی موفق هستند که بتوانند نیروی متخصص موردنیاز خود را در کمترین زمان و با حداقل هزینه جذب کنند.

مدیر جذب و استخدام یکی از بانک های خصوصی کشور به مهم ترین چالش سازمان ها برای جذب نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی کارآمد و همچنین هزینه ای که برای این اطلاع رسانی انجام می شود از مهم ترین این چالش ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر جذب نیروی متخصص در سازمان ها با آزمون استخدامی بخش خصوصی هموار می شود

مسیر جذب نیروی متخصص در سازمان ها با آزمون استخدامی بخش خصوصی هموار می شود