مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-14سياسي

روند شورای پنجم را ادامه می دهیم/ برنامه ای منطقی برای تهران داریم


برنامه ای منطقی، قابل اجرا و دقیق برای مردم تهران انتخاب کرده ایم که امیدوارم بتوانیم مجری خواسته های آنها در شورای شهر تهران باشیم.

- ، نشست خبری اعضای فهرست لیست جمهور برای انتخابات شورای شهر تهران پیش از ظهر امروز با حضور تعدادی از نامزدهای این فهرست[فهرست جبهه اصلاحات ایران] در مرکز همایش های رایزن برگزار شد.

علی اعطا نامزد انتخابات شورای شهر تهران در این نشست خبری، گفت: در حال حاضر با برنامه کلی و اولویت هایی که جبهه اصلاحات شناسایی کرده کار خواهیم کرد.

در کنار این موضوع نگاه کلی دارم به اینکه، کسانی که در انتخابات شورای شهر پیروز می شوند از روزی که مشغول به کار می شوند نماینده همه مردم هستند.

رضا امیدوار تجریشی دیگر نامزد انتخابات شورای شهر تهران با بیان اینکه دو دور عضو شورا یاری، محله سعادت آباد بوده ام، افزود: در دوره جدید باید توجه ویژه ای به شورایاری ها داشته باشیم، این توجه در مدیریت محلی باید فارغ از فضای سیاسی باشد.

در ادامه، احسان بیسادی از جوانان لیست اصلاح طلبان با اشاره به اینکه دوازده سال در شهرداری تهران و ارکان مختلف این نهاد حضور داشته است، اظهار داشت: بسیاری از جامعه شناسان می گویند، انقلاب اسلامی یک انقلاب برآمده از شهرها بوده است از این رو نحوه مدیریت شهری اهمیت زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند شورای پنجم را ادامه می دهیم/ برنامه ای منطقی برای تهران داریم

روند شورای پنجم را ادامه می دهیم/ برنامه ای منطقی برای تهران داریم