مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-14اقتصادي

پوشش 100 درصدی خدمات الکترونیکی در بیمارستان های خراسان شمالی


مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی با بیان اینکه بیمارستان های استان به صورت 100 درصدی در طرح خدمات الکترونیکی وارد شده اند گفت: پیش بینی شده در بخش خصوصی و دولتی روند ارائه خدمات الکترونیکی تا پایان خرداد ماه 1400 به صورت کامل انجام شود.

- محسن رعنایی، ظهر امروز در نشست خبری و در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: در حال حاضر در تمامی شهرهای استان نسخه نویسی الکترونیک آغاز و کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: 119 پزشک طرف قرارداد بیمه سلامت هستند که از این تعداد 116 نفر نسخه نویسی الکترونیک را آغاز کرده اند اما ارائه خدمات به صورت 100 درصدی نیست.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی با اشاره به اینکه از 77 داروخانه ای که طرف قرارداد بیمه سلامت هستند، 72 داروخانه نسخه را به صورت الکترونیکی بررسی می کنند، گفت: پنج داروخانه دیگر در لیست مراکز روستایی، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند که تامین دارویشان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است و در واقع ارتباط کاری با بیمه سلامت ندارند، براین اساس 100 درصد داروخانه ها نسخه نویسی را به صورت الکترونیکی انجام می دهند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: علاوه بر این آزمایشگاه ها، رادیولوژی ها و درمانگاه ها نیز ارائه خدمات را به صورت الکترونیکی در دستور اجرا قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 100 درصدی خدمات الکترونیکی در بیمارستان های خراسان شمالی

پوشش 100 درصدی خدمات الکترونیکی در بیمارستان های خراسان شمالی