مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-14اجتماعي

دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در کردستان برگزار می شود


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در استان خبر داد.

- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان: دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در کردستان برگزار می شود ایسنا/کردستان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در استان خبر داد.

نظام مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره در راستای سند تحول بنیادین و زیر نظام های درسی 7-12 و 4-12 و راهکار های 1-17 ، 2-17 و 3-9 اجرایی می شود.

وی افزود: معلمان، دبیران و هنرآموزان در تمامی دوره ها و مقاطع تحصیلی، کادر اداری مدارس، کارمندان ادارات آموزش و پرورش، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، استادان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، مدرسان دانشگاه فرهنگیان، دانش آموزان پایه ششم ابتدایی، دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه، هنرجویان هنرستان ها و شرکت ها و موسسات علمی و آموزشی دولتی و غیر دولتی در امر تولید محتوای الکترونیکی می توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را ارائه کنند.

مرادی به شیوه اجرای جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: آثار تولیدی گروه های شرکت کننده که در سامانه رشد بارگذاری گردیده، توسط گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در کردستان برگزار می شود

دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در کردستان برگزار می شود