مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-14سياسي

اقتصاد گردشگری در آذربایجان شرقی ایجاد شده است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به این که اقتصاد گردشگری در آذربایجان شرقی ایجاد شده است، گفت: آذربایجان شرقی از مهم ترین استان های با ظرفیت غنی در حوزه میراث فرهنگی، - گردشگری و صنایع دستی است که طی سال های اخیر شاهد رشد قابل توجه ظرفیت های آن هستیم.

علی اصغر مونسان روز دوشنبه در نشستی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تنوع بخشی به محصولات گردشگری در آذربایجان شرقی موجب درخشش این استان در این حوزه شده است، گفت: با توسعه اکوتوریسم، گردشگری کشاورزی و بوم گردی شاهد استقبال بی نظیر گردشگران از جاذبه های گردشگری این استان هستیم و تبریز به مقصد شمار زیادی از گردشگران خارجی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه واگذاری حق بهره برداری از آثار تاریخی استان، اقتصاد جدیدی را در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان ایجاد کرده است، ادامه داد: یکی از اقدامات مهم وزارت میراث فرهنگی، فراهم سازی فرصت سرمایه گذاری بخش خصوصی در آثار تاریخی است که به دنبال آن ضمن مرمت آثار توسط بخش خصوصی با تعریف کاربری فرهنگی موجبات رونق اقتصادی این صنعت در استان فراهم شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه با اشاره به این که ثبت جهانی جنگل های ارسباران یکی از مهم ترین مطالبات مردم استان است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد گردشگری در آذربایجان شرقی ایجاد شده است

اقتصاد گردشگری در آذربایجان شرقی ایجاد شده است