مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-14دانش

«وقایع اتفاقیه» نشریه برتر از نگاه دانشجویان دانشگاه فردوسی


نشریه دانشجویی وقایع اتفاقیه با رای دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان نشریه برتر از نگاه دانشجو در بیستمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد دست یافت.

- وقایع اتفاقیه نشریه برتر از نگاه دانشجویان دانشگاه فردوسی ایسنا/خراسان رضوی نشریه دانشجویی وقایع اتفاقیه با رای دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان نشریه برتر از نگاه دانشجو در بیستمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد دست یافت.

در آیین اختتامیه این جشنواره که در سالن رودکی مجتمع کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، نشریه وقایع اتفاقیه به صاحب امتیازی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی موفق شد با رای مستقیم دانشجویان به این عنوان دست پیدا کند.

رتبه اول در رسته خبر و تحلیل خبر و رتبه اول در حوزه مقالات مربوط به علوم انسانی و همچنین عنوان برگزیده در بخش ویژه مربوط به مسائل اجتماعی نیز به ترتیب به فرشته نوری، افسانه دانش و علی قدیری از این نشریه دانشجویی اختصاص یافت.

جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به صورت سالانه و به همت خانه نشریات مدیریت امور فرهنگی این دانشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وقایع اتفاقیه» نشریه برتر از نگاه دانشجویان دانشگاه فردوسی

«وقایع اتفاقیه» نشریه برتر از نگاه دانشجویان دانشگاه فردوسی