مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-14سياسي

توسعه گردشگری نیازمند دیدی جامع و افرادی متخصص است


رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: برای توسعه و رونق در گردشگری نیازمند نگاهی جامع و استفاده بهینه از متخصصان گردشگری هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: برای توسعه و رونق در گردشگری نیازمند نگاهی جامع و استفاده بهینه از متخصصان گردشگری هستیم.

فرید جواهرزاده در گفت وگو با ایسنا با توجه به نزدیکی انتخابات دولت و شوراهای شهر به بررسی عملکرد آن ها در دوره قبل پرداخت و اظهار کرد: اقداماتی که در شورای پنجم درحوزه گردشگری و میراث فرهنگی انجام شد، در هیچ دوره ای صورت نگرفته بود.

وی ادامه داد: شورای پنجم در حوزه گردشگری، بیشترین زحمات و تلاش ها را در برخی از عرصه ها انجام داده که کمتر در شوراهای قبلی به آن پرداخته شده بود، از این موارد می توان به توسعه شهر توس و آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی در مشهد به شکلی ویژه اشاره کرد که تلاش های شورای پنجم در این زمینه بر هیچ کس پوشیده نیست.

رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران اضافه کرد: همانطور که قبلا اعلام کرده بودم تلاش ها و اقداماتی که در این دوره شوراها صورت گرفت بیش از آن چیزی بود که پیش از آن انجام شده بود.

جواهرزاده بیان کرد: فعالیت هایی که در شورای پنجم به منظور توسعه شهر توس صورت گرفت با تمام فعالیت های 50 سال گذشته در خصوص این شهر برابری می کند و نمی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری نیازمند دیدی جامع و افرادی متخصص است

توسعه گردشگری نیازمند دیدی جامع و افرادی متخصص است