مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-14دانش

همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با دانشگاه های بین المللی/ جذب دانشجوی خارجی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های بین المللی و توسعه زیرساخت های مورد نیاز برای جذب دانشجویان خارجی خبر داد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سال 1400 با حضور رییس دانشگاه، اعضاء و جمعی از مسئولان برگزار شد، موضوعات متعددی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یکی از پیشروترین مراکز، اصلاح فرایندهای پرداختی و مصوبات را با جدیت دنبال می کند، گفت: مصوبات جلسات هیئت امنا در ارتقا، تعالی و رفع مطالبات کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اثرگذار است.

وی در این جلسه با اشاره به اقدامات معاونت های مختلف دانشگاه، کسب رتبه های برتر کشور در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و رشد قابل توجه در آزمون های بورد تخصصی نسبت به معدل کشوری را از جمله دستاوردهای حوزه آموزش دانشگاه دانست.

دریافت نشان های برتر و هفت دیپلم افتخار توسط دانشجویان دانشگاه در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان، رشد قابل توجه در زمینه تولید محتوای آموزش مجازی، افتتاح مرکز آزمون الکترونیک و اصلاح هرم اعضای هیئت علمی و بهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با دانشگاه های بین المللی/ جذب دانشجوی خارجی

همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با دانشگاه های بین المللی/ جذب دانشجوی خارجی