مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-14اقتصادي

تورم افسار گسیخته کمر بازاریان گنبدی را خم کرد


افسار گسیخته تورم در بازار در دولت روحانی سبب شده تا کمر بازاریان و کسبه خم شود - سیدحامد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: مردم و همشهریان گمان می کنند که با گرانی اجناس سود و منفعت زیادی کسبه و بازاریان برده و فقط مردم ضرر و زیان می دهند.

وی با اشاره به احتکار برخی از بازاریان تصریح کرد: البته برخی از کسبه و بازاریان وقتی کمبود اجناسی در بازار احساس می شود با هدف افزایش قیمت و گران شدن آن در انبارها احتکار کرده تا در فرصت مناسبی با سود بیشتر جنس و کالای خود را بفروشند.

* بیشتر بازاریان جوان و تازه کار در دولت روحانی به ویژه در یکی دو سال اخیر دچار ضرر و زیان های جبران ناپذیری شدند کسبه جوان گنبدی با بیان اینکه بیشتر بازاریان جوان و تازه کار در دولت روحانی به ویژه در یکی دو سال اخیر دچار ضرر و زیان های جبران ناپذیری شدند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نه حمایتی از جوانان می شود و نه اشتغالی در کشور برای جوان ایجاد می شود و برخی از جوانان مانند بنده بعد از اخذ مدارک عالیه از دانشگاه ها مجبور هستند با رانندگی و یا فروشندگی کاری برای خود دست و پا کنند.

وی ادامه داد: من جوان به خاطر نداشتن سرمایه مجبور به اخذ تسهیلات با کارمزد بسیار بالا هستم تا بتوانم شغلی ایجاد کرده و از بلاتکلیفی و بیکاری خلاص شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم افسار گسیخته کمر بازاریان گنبدی را خم کرد

تورم افسار گسیخته کمر بازاریان گنبدی را خم کرد