مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-14سياسي

لیبی، سازمان ملل را به دخالت در امور داخلی متهم کرد


تیم مسئول تدوین پیش نویس قانون اساسی لیبی، هیئت سازمان ملل در این کشور را به نقض نقشه راه سیاسی و مداخله در امور حاکمیتی متهم کرد.

- تیم مسئول تدوین پیش نویس قانون اساسی لیبی، هیئت سازمان ملل در این کشور را به نقض نقشه راه سیاسی و مداخله در امور حاکمیتی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، این هیئت در پیامی به یان کوبیس، نماینده ویژه سازمان ملل در لیبی اعلام کرد، بابت حمایت هیئت سازمان ملل از تصویب قانون موقت قانون اساسی در مورد برگزاری انتخابات و بعید دانستن گزینه رفراندوم در مورد پیش نویس قانون اساسی که توسط هیأت منتخب مردم تدوین شده است، متعجب شد.

هیئت مذکور لیبی اعلام کرد، این موضع گیری با ویژگی بی طرفی که هیئت سازمان ملل باید به آن مقید باشد، مغایرت دارد و در خصوص این نوع عملکرد هیئت سه مورد یادداشت شده است.

هیئت تدوین پیش نویس قانون اساسی لیبی در ادامه اعلام کرد، این سه مورد شامل عدم تایید موافقت شورای عالی لیبی با برگزاری رفراندوم، نادیده گرفتن کمیته قانون اساسی و غفلت تعمدی از این کمیته به نفع کمیته حقوقی است.

کمیته حقوقی 17 دسامبر مطابق با ماده 4 نقشه راه لیبی با هدف تدوین قانون اساسی برای برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری در تاریخ 24 دسامبر تاسیس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبی، سازمان ملل را به دخالت در امور داخلی متهم کرد

لیبی، سازمان ملل را به دخالت در امور داخلی متهم کرد