مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-14سياسي

لزوم مساعدت وزارت بهداشت جهت تامین کادر درمان برای استان مرکزی


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب نیروی درمانی برای فضاهای جدید درمانی استان مرکزی نیازمند مساعدت وزارت بهداشت است.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب نیروی درمانی برای فضاهای جدید درمانی استان مرکزی نیازمند مساعدت وزارت بهداشت است.

دکتر علی اکبر کریمی در بیست و نهمین آیین پویش راه سلامت که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت در اراک برگزار شد، با اشاره به معضل کمبود تخت های بیمارستانی و لزوم تسریع در احداث بیمارستان ولیعصر اراک اظهار کرد: این بیمارستان در طول سال های اخیر با وجود همه پیگیری ها هنوز به سرانجام نرسیده و انتظار می رود در ماه های پایانی کار دولت، حداقل، اعتبار آن تامین شود.

وی افزود: در خنداب و کمیجان دو بیمارستان وجود دارد که به لحاظ تجهیزات و کادر پزشکی و درمانی فقیر هستند و به جهت جلوگیری از مراجعه بیماران به اراک لازم است که به این شهرستان ها رسیدگی شود.

کریمی با بیان اینکه در بحث جذب نیرو، استان نیازمند مساعدت است چراکه چند بیمارستان تکمیل شده است، گفت: در بحث مراکز درمانی تخصصی در حوزه کودکان نیز کمبود دارد، همچنین در بحث بیماران اعصاب و روان نیز باید نیازهای استان رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مساعدت وزارت بهداشت جهت تامین کادر درمان برای استان مرکزی

لزوم مساعدت وزارت بهداشت جهت تامین کادر درمان برای استان مرکزی