مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-14اجتماعي

شناسایی بیش از 3600 دانش آموز دارای مشکلات رفتاری در چهارمحال وبختیاری


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از اجرای طرح نماد به منظور پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از اجرای طرح نماد به منظور پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان در استان خبر داد و گفت: بیش از 3600 دانش آموز دارای مشکلات رفتاری و اجتماعی در قالب این طرح در استان شناسایی شده است.

فرحناز قائدامینی 24 خردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) با هدف دستیابی به چارچوب همکاری نظام یافته برای مداخله سریع، به موقع و موثر در آسیب های اجتماعی دانش آموزان در مدارس استان در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر طرح نماد به صورت پایلوت و به طور کامل در شهرستان سامان و منطقه لاران در حال اجرا بوده و سایر مدارس استان نیز بخش هایی از این طرح را با دسترسی به سامانه طرح نماد اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح نماد کامل در سه مرحله غربالگری سریع، نشانه محور و اورژانسی انجام می شود و دانش آموزان دارای مشکلات رفتاری و اجتماعی شناسایی می شوند، تصریح کرد:پس از غربالگری، مدیران و مشاوران مدارس مشکلات رفتاری و اجتماعی دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 3600 دانش آموز دارای مشکلات رفتاری در چهارمحال وبختیاری

شناسایی بیش از 3600 دانش آموز دارای مشکلات رفتاری در چهارمحال وبختیاری