مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-14اقتصادي

افزایش حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر آذربایجان غربی


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی از افزایش 25 درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر آذربایجان غربی، یونس معزز از افزایش 25 درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه خبر داد و اظهار داشت: ماوبه التفاوت افزایش 25 درصدی مستمری های فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نیز همزمان با مستمری خردادماه واریز می شود.

وی ادامه داد: تمام زنان ومردان 18 الی 50 سال سن، ساکن روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و کشاورزان ساکن شهر می توانند با مراجعه به کارگزاری ها در سراسر استان عضو این صندوق شده و از مزایای مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی، بازماندگان متوفی و امکان نقل و انتقال سوابق بهره مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه 19 خرداد احکام سه نفر از مستمری بگیران بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان متوفی را با حضور صداوسیمای استان، کارگزاری صندوق و رییس شورای اسلامی روستا در روستای گوگ تپه شهرستان ارومیه اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر آذربایجان غربی

افزایش حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر آذربایجان غربی