مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-14اقتصادي

مرز مهران نیازمند توجه ویژه است


با توجه میزان تردد بالای مردم از مرز مهران در ایام اربعین، این مرز نیازمند توجه ویژه دولت و نهادهای انقلابی برای تامین اعتبارات و توسعه زیرساخت ها و تجهیز امکانات است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با توجه میزان تردد بالای مردم از مرز مهران در ایام اربعین، این مرز نیازمند توجه ویژه دولت و نهادهای انقلابی برای تامین اعتبارات و توسعه زیرساخت ها و تجهیز امکانات است.

دکتر محمد نوذری در دیدار با مشاور وزیر و رییس ستاد اربعین وزارت نیرو اظهار کرد:ایجاد زیرساخت های اربعین علاوه بر سهولت تردد برای زائران می تواند به توسعه مناطق ویژه و آزاد مهران و استان کمک کند.

وی با بیان اینکه بیش از 65 درصد تردد زوار از مرز مهران انجام می گیرد، گفت: با توجه میزان تردد بالای مردم از مرز مهران در ایام اربعین، این مرز نیازمند توجه ویژه دولت و نهادهای انقلابی برای تامین اعتبارات و توسعه زیرساخت ها و تجهیز امکانات است.

نوذری تاکید کرد: اگر چنانچه زنجیره کرونا در کشور و استان تا زمان برگزاری کنگره اربعین قطع شود ما کنگره اربعین را برگزار خواهیم کرد، اما با توجه به اینکه اربعین امسال از نظر تقویم زمانی در اوج فصل گرما قرار دارد باید تدابیر لازم در راستای تجهیز زیرساخت ها آب و برق و فاضلاب اندیشیده شود که با مشکل مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز مهران نیازمند توجه ویژه است

مرز مهران نیازمند توجه ویژه است