مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-14سياسي

تحریف آرمان های شهدا در دولت فعلی/ طومار 10 هزار نفری حمایت خانواده شهدا از رییسی


رییس کمیته خانواده شهدای ستاد آیت الله رییسی با انتقاد از تحریف آرمان های شهدا در دولت فعلی از انتشار طومار 10 هزار نفری حمایت خانواده شهدا از رییسی در روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، روح الله سلگی رییس کمیته خانواده شهدای ستاد مرکزی آیت الله رییسی در نشست خبری حمایت خانواده شهدای حامی آیت الله رییسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: کمیته خانواده شهدا با نظر شخص آیت الله رییسی در ستاد انتخابات شکل گرفته و اعلام کردند این کمیته باید سرآمد تمامی کمیته ها باشد چرا که علاقه ویژه ای به خانواده شهدا دارم چرا که تلاش زیادی انجام گرفت تا کمیته شهدای ستاد مرکزی آیت الله رییسی در تراز خانواده شهدا باشد.

این در حالی است که آیت الله رییسی هم شخصیتی متواضعی هستند.

  وی گفت: تلاش زیادی صورت گرفت تا از ظرفیت حداکثری خانواده شهدا در ستاد مرکزی آیت الله رییسی استفاده شود هر چند که از همه نگاه های مختلف هم در این کمیته استفاده کرده ایم و تلاش شده است ارکان اصلی ستاد شکل گرفته و در 450 شهرستان مسؤولین کمیته خانواده شهدای آیت الله رییسی حکم گرفته و در حال فعالیت هستند.

رییس کمیته خانواده شهدای ستاد آیت الله رییسی گفت: یک بیانیه با امضای 10 هزار خانواده شهدا در حمایت از آیت الله رییسی به زودی منتشر خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف آرمان های شهدا در دولت فعلی/ طومار 10 هزار نفری حمایت خانواده شهدا از رییسی

تحریف آرمان های شهدا در دولت فعلی/ طومار 10 هزار نفری حمایت خانواده شهدا از رییسی