مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-14اقتصادي

بهره برداری فاز نخست کارخانه تولید کاغذ اسدآباد تا پایان سال


سرمایه گذار واحد تولیدی کاغذ سنگی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری فاز نخست کارخانه تولید کاغذ سنگی این شهرستان تا پایان سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/همدان سرمایه گذار واحد تولیدی کاغذ سنگی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری فاز نخست کارخانه تولید کاغذ سنگی این شهرستان تا پایان سال 1400 خبر داد.

حسین اسکویی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن در شهرک صنعتی اسدآباد اظهار کرد: پروژه کارخانه کاغذ سنگی شهرستان شامل شش خط تولید در سه فاز بوده که سرمایه گذاری برای احداث خط تولیدی به اعتباری افزون بر شش میلیون دلار نیاز دارد و تا پایان سال فاز اول طرح افتتاح خواهد شد و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به معادن غنی اسدآباد تصریح کرد: راه اندازی کارخانه کاغذ سنگی در کنار دیگر کارخانه های کنستانتره و گندله از نقش مؤثری در افزایش ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی و ارزآوری معادن برای شهرستان خواهد داشت ضمن اینکه مواد اولیه مورد نیاز این طرح بدون نیاز به واردات از سایر کشورها از معادن استان همدان و از پتروشیمی های فعال ایران تهیه خواهد شد.

اسکویی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه کارخانه تولید کاغذ سنگی شهرستان در اجرای شش خط تولید در سه فاز دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: احداث این کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری فاز نخست کارخانه تولید کاغذ اسدآباد تا پایان سال

بهره برداری فاز نخست کارخانه تولید کاغذ اسدآباد تا پایان سال