مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-14سياسي

وضعیت گرانی کالاهای اساسی زیبنده مردم نیست


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از وضعیت افزایش قیمت ها در بازار و قطع برق در روزهای منتهی به انتخابات انتقاد کرد و گفت: وضعیت قیمت کالاهای اساسی زیبنده مردم نیست.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از وضعیت افزایش قیمت ها در بازار و قطع شدن برق در روزهای منتهی به انتخابات، گفت: دستگاه های مسئول و نظارتی پشت پرده خیز دوباره قیمت کالاهای اساسی در بازار در روزهای منتهی به انتخابات را بررسی کنند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و با اشاره به اهمیت ایجاد بسترهای لازم در جهت حضور حداکثری و مشارکت همه آحاد کشور در پای صندوق های رأی و با انتقاد از خیز دوباره قیمت کالاها در بازار و قطع شدن برق در روزهای منتهی به انتخابات، اظهار داشت: این حجم از نابسامانی در وضعیت قیمت کالاهای اساسی در بازار و قطع شدن برق و دیگر حامل های انرژی در روزهای منتهی به انتخابات اصلاً زیبنده مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی نیست.

وی در ادامه با ابراز نگرانی از شرایط موجود در روزهای منتهی به انتخابات و دست های پشت پرده برای مانع شدن خلق حماسه سیاسی ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، افزود: ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی در تمامی ادوار تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت گرانی کالاهای اساسی زیبنده مردم نیست

وضعیت گرانی کالاهای اساسی زیبنده مردم نیست