مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-14سياسي

روش های اعلام نظرات و شکایات به پزشکی قانونی تهران


مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع وصیاتت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیارکامل و مقام برتر را کسب کند.

- مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع وصیاتت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیارکامل و مقام برتر را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استان تهران مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ارایه نظرات و شکایات در اداره کل شش ورودی دارد که یکی از طریق سایت استان، دیگری از طریق سامانه سامد و ملاقات حضوری و چهره به چهره وتلفن گویا وسامانه پیامکی اداره بازرسی استان به سرشماره 50004530 و مورد آخر از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل به سرشماره 100077507743 می باشد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع وصیاتت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیارکامل و مقام برتر را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بالاترین و قابل قبول ترین آمار را در تکریم ارباب رجوع به خود اختصاص داده است اضافه کرد : یکی از منابع نظر سنجی سایت اداره کل است که مراجعین مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های اعلام نظرات و شکایات به پزشکی قانونی تهران

روش های اعلام نظرات و شکایات به پزشکی قانونی تهران