مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-14سياسي

تشکیل تمدن نوین اسلامی نیازمند دولت معتقد و قاطع در برابر تفکرات غربی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمدحاجی ابوالقاسم دولابی در نشست طلاب و روحانیون با موضوع دولت جوان انقلابی، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در مسجد قائمیه اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) مبعوث شد تا دین اسلام را بر تمام ادیان الهی پیروز کرده و تمدن نوین اسلامی را در جهان گسترش دهد.

وی با اشاره به اینکه این ماموریت پیامبر اکرم (ص) در جهان به سرانجام نرسیده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه ماموریت پیامبر اکرم (ص) به سرانجام نرسیده باید نظام تربیتی، نظام اقتصادی، سیاسی، تعامل با کشورهای دیگر، تعامل حاکمیت با مردم، مردم با مردم و در کنار اینها شهر سازی بر پایه اسلام بنا شده و مدل زندگی اسلامی در جهان گسترش پیدا کند.

متاسفانه دولت فعلی نظام اقتصادی خود را با تقلید از غرب پیش می برد عضو سال که دولت فعلی قدرت را در دست داشته سبک زندگی غربی بر ما غلبه کرده و نسخه های تربیتی چون سند 2030 توسط این دولت به امضا رسیده است.

دولابی گفت: خوشبختانه کشور ما فقها و متفکرین زیادی در حوزه قرآن و حدیث دارد که بتواند یک سند دینی برای تربیت جوانان و نوجوانان تنظیم کنند و نیازی به اسنادی مانند سند 2030 نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اسناد زیادی در این دولت در راستای سبک زندگی غربی به توافق رسیده که ما از آنها بی خبر هستیم، ابراز کرد: مهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تمدن نوین اسلامی نیازمند دولت معتقد و قاطع در برابر تفکرات غربی است

تشکیل تمدن نوین اسلامی نیازمند دولت معتقد و قاطع در برابر تفکرات غربی است