مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-14سياسي

تغییر نابسامانی ها با انتخاب درست و آگاهانه


عالم کرمانشاهی در گفتگو با مهر راه حل تغییر نابسامانی ها را انتخاب درست و آگاهانه دانست و گفت: آیت الله رییسی را اصلح دانسته و به ایشان رای خواهم داد.

- اظهار کرد: حفظ نظام اسلامی از مهمترین واجبات بوده و همه افراد بر اساس حکم عقل و شرع مقدس موظف اند این نظام، که حاصل تلاش مستمر عالمان و مجاهدان و شهدای بسیار در طول تاریخ است، را یاری نموده و حفظ کنند.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات، افزود: اکنون وظیفه مهم یاری نمودن نظام با شرکت در انتخابات تجلی یافته است.

این عالم مجاهد کرمانشاهی تصریح کرد: دشمنان اسلام و جاهلان فریب خورده با دستاویز قرار دادن نابسامانی ها و رنجش هایی که در اثر عملکرد بد برخی از مسؤلین بر ملت شریف تحمیل شده است، در تلاش هستند تا مانع تحقق این امر شوند؛ که همه مردم باید توجه داشته باشند که وجود این مشکلات مانع دیدن دستاوردها و افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر نگردد.

وی در ادامه با اشاره به آیه شرفیه قرآن که می فرماید: إِنَّ اللّهََ لایُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِم، گفت: راه حفظ نعمت الهی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تغییر نابسامانی ها، انتخاب درست و آگاهانه است؛ چرا که خداوند متعال حال هیچ گروهی را تغییر نمی دهد تا آنان خود حال خود را تغییر دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نابسامانی ها با انتخاب درست و آگاهانه

تغییر نابسامانی ها با انتخاب درست و آگاهانه