مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-14اقتصادي

غرق شدن 15 نفر در رودخانه های استان تهران طی سه ماهه نخست امسال


مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران از غرق شدن 15 نفر در رودخانه ها و تاسیسات آبی استان تهران طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از وزارت نیرو، محمد شهریاری با اعلام این خبر اظهار کرد: همه ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور همشهریان و گردشگران در حاشیه رودخانه ها، دریاچه سدها و کانال های آبیاری و زهکشی استان بهمنظور شنا و گذران اوقات فراغت هستیم که این امر میتواند مقدمه ساز وقوع حوادث دلخراشی برای این افراد شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون متاسفانه شاهد غرق شدن 15 نفر از هموطنانمان در رودخانهها و تاسیسات آبی استان بودهایم، افزود: میزان غرقشدگان در رودخانهها، کانالهای زهکشی و آبیاری و دریاچه سدها در مدت مشابه سال گذشته، 6 نفر بوده است که این رشد آمار حوادث طی مدت کوتاه سه ماهه، بسیار نگران کننده است.

شهریاری درباره کانالهای آبیاری و دسترسی عموم مردم به این اماکن اظهار کرد: بارگذاری جمعیتی و توسعه شهرها در کنار شبکه های آبیاری و زهکشی و همچنین عدم توجه برخی شهروندان به هشدارها و توصیه مسئولان باعث افزایش آمار غرقشدگان در شبکههای مذکور است و نکته قابل توجه این است که به طور کلی بیشترین درصد غرق شدگی ها مربوط به شبکه های آبیاری و زهکشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 15 نفر در رودخانه های استان تهران طی سه ماهه نخست امسال

غرق شدن 15 نفر در رودخانه های استان تهران طی سه ماهه نخست امسال