مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-14حوادث

نجات جان سه صیاد مفقود شده در آب های جزیره سیری


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات جان سه صیاد مفقود شده توسط گروه های امداد و نجات دریایی در محدوده 12 مایلی جنوب شرقی جزیره سیری خبر داد و گفت: - ایسنا/هرمزگان معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات جان سه صیاد مفقود شده توسط گروه های امداد و نجات دریایی در محدوده 12 مایلی جنوب شرقی جزیره سیری خبر داد و گفت: عدم توجه به هشدارهای هواشناسی و دریا روی در شرایط نامساعد جوی مهمترین عاملی است که جان دریانوردان را تهدید می کند.

اسماعیل مکی زاده صبح امروز (24 خردادماه) ضمن تشریح این عملیات جستجو و نجات دریایی اظهار کرد: روز گذشته 23 خرداد ماه در ساعت 16:30 گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک فروند قایق صیادی با سه سرنشین در حوالی جزیره سیری به مرکز جسجو و نجات دریایی استان واصل شد.

وی افزود: این قایق صیادی که بدون توجه به هشدارهای هواشناسی و در شرایط نامساعد جوی دریا روی کرده بود بدلیل اتمام سوخت ونقص فنی در موتور اسیر امواج و باد شدید، در دریا سرگردان و به نقطه نامعلومی رانده شده بود.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه به دلیل قطع ارتباط تلفنی و وزش شدید باد اطلاع دقیقی از محدوده در دست نبوده است، خاطرنشان کرد: با طرح الگوی جستجو درجهت سرعت باد و جریان آب سریعا یک فروند شناور (ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان سه صیاد مفقود شده در آب های جزیره سیری

نجات جان سه صیاد مفقود شده در آب های جزیره سیری