مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-14سياسي

نخستین اولویت در عرصه انتخابات حضور حداکثری مردم است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به دو اصل مهم مشارکت پرشور در انتخابات و انتخاب اصل گفت: نخستین اولویت در عرصه انتخابات حضور پرشور و حداکثری مردم است.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به دو اصل مهم مشارکت پرشور در انتخابات و انتخاب اصل گفت: نخستین اولویت در عرصه انتخابات حضور پرشور و حداکثری مردم است.

محمدصالح جوکار با حضور در ستاد جانبازان دفاع مقدس آیت الله رییسی در یزد با اشاره به ضرورت حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: نباید چنین فکر کنیم که حضور در انتخابات یک وظیفه شخصی است و اگر خودمان رای دادیم کفایت می کند بلکه باید دیگران را هم برای حضور در این عرصه مهم ترغیب کنیم.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی وی ایجاد شور و نشاط در مردم برای حضور در عرصه انتخابات را بسیار مهم دانست و افزود: قطعا اولویت اصلی و اول همه ما باید برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط باشد.

جوکار وظیفه شرعی و ملی ما در این شرایط را همین موضوع دانست و گفت: مقام معظم رهبری هم دو وظیفه بسیار مهم همه ما را مورد توجه و تاکید قرار دادند که یکی حضور حداکثری و دومین مورد انتخاب فرد اصلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اولویت در عرصه انتخابات حضور حداکثری مردم است

نخستین اولویت در عرصه انتخابات حضور حداکثری مردم است