مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-14سياسي

سازش 57 درصد از پرونده های مربوط به تصادفات جرحی در آذربایجان غربی


رییس شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی گفت: 57 درصد از پرونده های مربوط به تصادفات جرحی در دو ماهه ابتدایی سال جاری با میانجیگری شوراهای حل اختلاف به صلح و سازش ختم شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی گفت: 57 درصد از پرونده های مربوط به تصادفات جرحی در دو ماهه ابتدایی سال جاری با میانجیگری شوراهای حل اختلاف به صلح و سازش ختم شده است.

هادی صمدی، در گفت و گو با ایسنا افزود: در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی با صلح و سازش و خدمت رسانی شایسته به مراجعین دستگاه قضایی، تعداد 917 فقره پرونده تصادف جرحی طی فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری به شعب شورای حل اختلاف ویژه تصادفات استان ارجاع ، که با لحاظ پرونده های موجود در شعب ، تعداد 925 فقره مختومه شده که از این تعداد 530 فقره با صلح و سازش طرفین پرونده همراه بوده است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی با اشاره به نقش موثر این شعب در کاهش ورودی پرونده های تصادفات به محاکم و دادسراها تصریح کرد: اعضای شورای حل اختلاف در شعب ویژه تصادفات با انجام گفت وگوها و رایزنی های سازشی با زیان دیدگان و مقصرین حوادث رانندگی در چارچوب مقررات قانونی موفق به صلح و سازش و کاهش اطاله دادرسی در این گونه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش 57 درصد از پرونده های مربوط به تصادفات جرحی در آذربایجان غربی

سازش 57 درصد از پرونده های مربوط به تصادفات جرحی در آذربایجان غربی