مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-14سياسي

توانمندسازی راهبری مهم کمیته امداد ایلام طی سال جاری است


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: توانمندسازی مددجویان راهبری مهم کمیته امداد ایلام طی سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد عصر یکشنبه در نشست شورای پرسنلی کمیته امداد شهرستان ایوان با عنوان اینکه هر خدمت و کمکی که برای ارائه به مددجویان و نیازمندان در نظر گرفته می شود باید با هدف توانمندسازی آنان باشد، گفت: توانمندسازی به عنوان یک راهبرد مهم و یک گفتمان ضروری و تحول آفرین برای خانواده ها در دستورکار کمیته امداد قرار گرفته است و یکی از خروجی های مهم امداد است.

وی تصریح کرد: برون سپاری خدمات مددکاری کمیته امداد به عنوان یک راهبرد در چند زمینه مهم هدف گذاری شده و در حال فراهم نمودن زیرساختهای این کار هستیم و بخشی از این برون سپاری نیز انجام گرفته که مراکز نیکوکاری یکی از ظرفیت های مهم برای برون سپاری در نظر گرفته شده اند.

وی در ادامه به هدفمندی همه خدمات امداد به نیازمندان اشاره کرد و گفت: در ادامه این هدفمندی ها درآمدهای ناشی از مشارکت های مردمی خصوصاً درآمدهای مربوط به طرح اکرام و کمک های حامیان به ایتام باید به صورت مدیریت شده و با نظارت امداد هزینه شوند تا منجر به توانمندی شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام در ادامه به آسیب شناسی و نظارت بر عملکردها اشاره کرد و گفت: آسیب شناسی فعالیت های گذشته امداد باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی راهبری مهم کمیته امداد ایلام طی سال جاری است

توانمندسازی راهبری مهم کمیته امداد ایلام طی سال جاری است