مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-14پزشكي

آغاز ثبت نام ترم تابستانی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی


مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام ترم تابستانی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در 130 درس خبر داد.

- ، دکتر محمد تاج فرد با اعلام این خبر افزود: ترم تابستانی 1400، برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی با همکاری معاونت آموزشی و دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می شود.

وی افزود: در این ترم تابستانی، 130 درس برای دانشجویان رشته های مختلف گروه علوم پزشکی ارایه می شود که نسبت به 52 درس در ترم تابستانی سال قبل، رشد بسیار مطلوب 2.

5 برابری داشته است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اضافه کرد: در این ترم تابستانی برای اولین بار، دروس بالینی نیز مانند پاتولوژی، مقدمات و نظری بیماری های رشته پزشکی و .

با محتوای استاندارد و با کیفیت ارائه می شود.

وی افزود: به منظور بهره گیری سایر دانشجویان از این ترم تابستانی، امکان ثبت نام تمام دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی نیز در این ترم تابستانی فراهم است، اما با توجه وسعت دروس ارایه شده و هزینه های برگزاری این ترم تابستانی، دانشجویان آزاد لازم است در قبال اخذ واحد درسی، شهریه بپردازند.

تاج فرد تأکید کرد: این ترم تابستانی برای دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر رایگان است و آنان برای ثبت نام در این ترم تابستانی شهریه پرداخت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام ترم تابستانی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

آغاز ثبت نام ترم تابستانی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی